torsdag 16 april 2009

woohoooooo



SANDALER I PLAST!


för ungeär 2 veckor sedan lade jag upp mina sandaler på tradera ör att de vart lite stora. haha det blev inga bud lagda. kanske för att jag hade ör högt utropspris på 49kr. men lite måste man tjäna på det eller. köpte de ändå ör 129kr.
Hur som helst så jag valde lägga upp de igen, vilket ajg gjorde igår. utropspris 10kr! gissa om jag nappa ngt? haha ohja! ett bud lagt, 10 kr bara. hoppas någon åtminstone lägger upp till 90kr iaf. orka sälja ett pas sandaler 10kr hehe.

någon annan som vill köpa? här ni länkade iaf: http://www.tradera.com/Gladiator-skor-auktion_88530415 .

1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

hahaha.. men det e ju det som e regeln med tradera. jag kna inte dra tillbka ngt hahhaha.. fett synd.
annars ska jag be ngn annan jag känner köpa dem av mig, ast inte på riktigt.. HAHHA