torsdag 16 april 2009

summer laughin'

summer laughin' (syster&jag)


är hemma nu med bebizen. milda makter!!! vilken kul dag jag har haft idag. solen gör alltid en gladare. jo, jag kan säga att jag vaknade med ett smile i morse. och dollly du som skickade ett fint sms idag made me even so much happier and excited to experiance this day. (L)
jo det vart en massa skratt nu när man umgick med systerna Ntuve. jo, ni som känner dem vet hur det kan gå.

yeaaaps, nu finns det inte så mycket att göra. min baby vill inte spela guitar hero med mig, but i see. jag suger ju verkligen. men seriöst jag känner mig så handikappad när jag sitter och försöker så det blir bara fel ändå haha. får öva lite till. övning ger färdighet. innit ? ; )
denna veckan är snart slut and it strucked me now that i have a test to do tomorrow. Matte B haha hur ska detta gå? och nu ska jag sitta göra det själv...will be interesting, wonder how it'll turn out. har pluggat någorlunda mycket. snart är det spanska som gäller. Hola! finnns det någon som vill bli min espanol-lärare haha =D

men men för övrigt sitter jag här och funderar på hur många studenter jag ska gå på i sommar.. man känner ju så många NITTIOR :p , jag ska gå på som inte är 90:a dock. och jag örsöker hitta en najs klänning jag ska ha på mig på hennes studentfest, måste vara fin för hennes skull = ) åååh du kommer vara så sexig i dina pinkies, snälla släng bara din fula, bedrövliga pony-tail som du köpte på safari. ajjjt?!


ska avsluta detta inlägg genom att slänga in en av mina favoriter. JOHN, min Legend =) stay cool baby!



1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

HHHAHAHAHA älskar också den bilden =)
du skulle aldrig fatta vad det handlade om, men as roligt