måndag 20 april 2009

every day is a blessing


nu har man suttit ett bra tag och kollat på 24, guuush vad den är bra. ska kolla på Prison break imon som bebizen också laddat ner. han tjötar om att kolla nu, men nej Herregud jag måset byta sysselsättnig nu sa jag åt honom. fattar inte hur man kan sitta på sin rumpa i fem hela timmar å se en serie. men den är faktiskt grymt bra.

idag har jag inte alls gjort mycket. but every day is a blessing! utan har bara vart en snäll samtalsledare idag hade vi vårt första tjejmöte på tre veckor. eller det var snarare filmmys. men jag gick och sov i säng, tror jag har fått tillbaka min migrän nu = ( men tror nog mest att det beror på att jag har ändrat på mina matvanor. Jo, jag har ju inte tränat på en hel månad nu när jag tentar matte B, så jag har känt mig extra tjock då. man har man typ svält sig en anning. eller jag äter inte efter 7-8 tiden. bara frukt. bara för det måset jag berätta att jag beställde ett par byxor på nätet den 1 april, vilka inte alls går på mig. så den 1 maj så ska de gå på mig? får se hur det här ska gå?! men önska mig lycka till då!

hur som helst sitter och webcamar me breee. she's live from Poland. men hon är flyyyy som bara den medan jag rullar här med mian fula glasses. och hon tjötar om att hon inte vill publicera sitt inlägg som är drygt på fyra sidor. haha för att hon tycker att det verkar mobbat haha. men dela det på fyra delar då... du vet lite spänning.. fortsättningen följer haha

menmen imon får vi verkligen ta och storhandla mat. jag tro nog aldrig att vår kyl vart såhär tom. men man har inte orkat och haft tid. men nu fattar ni läget.. vi är som ju huuuungria barn härrra. så imon måset det handlas. och jag vill åka till ikea och köpa rullgardiner och nya gardiner till rummet. nu har man fått sådan känsla av att pyssla om lägenheten. det är faktiskt mycket som behövs köpas nu när man tänker på det.



oooooooooooooooh feels like i wanna tell the whole world how much i simply love and love GOD!
ni måste bara förstå hur underbar Gud är. get near to him and he will be near to you. you will feel his presence. it's SIGNIFICANT!!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Dude, it coasts around 900 dollars? Have you any idea how much that is in swedish? Around 8000 kr. I aint got that money. Haha.

. v i c t o r y . sa...

hahahaha. but you can always dream big = D