torsdag 9 april 2009

NOW YOU KNOW WHAT'S UP ,

1. Fullständigt namn: Victoria Nnasali Bogere

2. Ålder: 20

3. Vart bor du: Angered

4. Bor tillsammans med: Mamma, Charles, Joanie. eller hos Bebizen

5. Husdjur: Nejdå!

6. Färg på ditt hus/lägenhet: Beige?

7. När är du född: 1989, 6 mars

8. Klass: SP3C, minnen (L)

9. Vilket år tar du studenten: 2008

10. Något jobb: Hednes Gatukök :)

11. När ska du sova: efter detta inlägget tror jag.

13. Duschat idag: två gånger.

14. Kramat någon idag: Pappa, Sylvia, Cassandra, Bebiz

15. Pussat någon idag: Pappa, Cassie, Bebiz

16. Vad har du ätit idag: Kebab med ris, sedan köttbullar med potatis.

17. Dagens kläder: strumpabyxor, vitt over-size linne, smycken

18. Dagens smink: none

19. Dagens sötnos: Cassandra =)

20. Dagens roligaste: John taxi. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

21. Har du många vänner: Många ja, men endast få äkta!

22. hur många har du kysst: venne, många i lågstadiet. ni vet sanning eller konskvens.

23. Vem kramade du senast: Kramde Cassandra God natt.

24. Föredrar du tjejer eller killar? killar

25. Hur många har varit otrogna med dig: vem vet?

27. Har du pojk-/flickvän: Ja

28. Vem pratade du i telefon med senast: Bebiz

29. Vem fick du senast sms ifrån: Bebiz. Jag älskar dig verkligen:) , skrev han

FAVORIT

31. Film: The notebook

32. Låt: Never let me down. just nu!

33. Mat: foul

34. Dryck: kallt vatten

35. Färg: svart.

37. Stad: hm, bra fråga?

38. Land: Vad ska man säg? USA kanske?

39. Ämne i skolan: Religion

40. År: 2003

SENASTE

41. Personen du tänkte på: Cassandra

42. Personen du kysste: Bebiz, vem annars?

43. Gången du spydde: 3 månader sedan kanske.

44. Gången du grät: Söndasg, kyrkan.

45. Pizzan du åt: haiwai

46. Gången du var i Göteborg: 24/7

47. Gången du var i Stockholm: December ngt sånt.

48. Gången du var full: way baaack.

49. Gången du var på konsert: April förra året. Busta Rhymes

50. Personen som såg dig gråta: Uncle Belton.

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: svart

52. Hund eller katt: Hund

53. Ute och festa eller hemma och mysa: Hemma och mysa.

54. Tvspel eller Dataspel: Tv-spel

55. Singel eller upptagen: UPPTAGEN!

57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Playahead. för det av där jag hittade min baby. minnen.

58. Ragga eller bli uppraggad: Ragga. ogillar att bli uppraggad faktiskt.

59. Big Brother eller Paradise hotel:Jag bryr mig inte.. tänker inte välja för det.

60. Svart hår eller blont: svart

61. Blåa ögon eller bruna: Jo, jag har bruna ja!

62. Choklad eller lakrits: Choklad!

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg.

64. Höger eller vänsterhänt: höger..

65. Coca Cola eller Fanta: Cola

66. Pizza eller kebab: pizza

67. Randigt eller Prickigt: randigt.

68. Älska eller älskas: älska

69. Leva eller dö: i appreciate life, so leva!

ANTAL

70. personer du älskar: många faktiskt.

71. Personer du hatar: none.

72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: ett flertal

73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: ifattar ej frågan riktigt...?

74. Glassar du ätit på en dag: 3-4 pigelin såfall.

75. Festivaler du ska på detta år: inget planeret

76. Gånger du haft minnesluckor: sällan jag har det?

77. Gånger du har slagits: många

78. Personer du saknar just nu: bebiz

79. Gånger ditt hjärta brustit: någon gång

VEM

80. Vill du kyssa nu: orkar inte nu haha

81. Ska du träffa imorgon: Pappa, Maria, Bebiz

82. Sjöng du senast för: Pappa haha. Emu, birri, sato, nya, tano, mukagga, musavu, munana, mwenda, qumi osv haha (sådan räkna-låt på lunagiska)

83. Hade du senaste en msn konversation med: Beibz.

84. Spelade du tv-spel med senast:Bebiz.

85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Bebiz =)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: hahah tariiq? ingen faktiskt.

87. Förtjänar att dö: ingen

89. Ville du sova jämte inatt: Bebiz, men jag har ändå min lille Cassandra = )

VAD

90. Gör dig glad: färger

92. Vad vill du helst göra nu: kolla på film, trots att jag bör sova.

93. Önskar du att du slapp göra: vakna tidigt imon c( ;

94. Vill du ha nu: inget faktiskt.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: inget soeciellt än att jag fyller 100 år till.

96. Längtar du till : UG och sedan resa med bebizen igen =)

97. Tycker du om dina betyg: missnöjd. men får jobba på det.

98. Ångrar du i ditt liv: en del, men jag lärt mig en massorutifrån det också. så på ett sätt är jag tacksam.

99. Är det bästa som hänt dig: att få en närmare kontakt med Gud (L)

100. Hur mycket är klockan: 01:30

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicks? Ja läste att du går på söndagskyrka, take me with you someday! allvar, vart ligger det? Är det den i Haga?