onsdag 29 april 2009

stekheeeettttt


vilken underbar dag! asså nu måste jag säga. FYYYY vad jag vart irriterad på solen idag. but at the same time. i'm loving it. det var såå vaarmt idag så att jag nästan grät. städade lite hemma och jag bara svettades hela tiden. ville springa runt naken och städa. jag lova det skulle vart skönt. men man har ju grannarna mittemot här.
sedan när jag skulle promenera hem från mommo idag gick inte så bra. jag blev alldeles varm och bestämde mig för att ta bussen. inget vidare där.proppfull. och gissa vad? fick en sådan riktig snuskig svett armhåla i ansiktet på mig. vad gör man i en sådan situation om bussen är full? äh, inte så mycket att göra åt. det är la bara andas och försöka överleva färden. innit?

det som också gör min dag mer underbar är att jag är klar med min matte tenta. oouft. den vart jobbig den.äntligen lite mer frihet då? snacka om att jag ska börja gymma igen. konstant taaack!

vart hos pappsen idag. vi fixade allt med biljetter och boende till UG. hmm kan inte sluta tänka på alla flyg jag ska ta. OGILLAR starkt att åka flyg. önskar att jag kunde uttrycka mig "vaaaa, jag älskar åka flygplan" med ett stort leeende. menmen wish me luck then.
ska även sticka till ER tomorrow, hann ej göra det idag eftersom att den dära matte uppgiften höll kvar till till 19:00.
åå måste bara säga att jag fick sålt mina gladiator sandaler för 41kr på tradera. vet ni jag bryr mig faktiskt inte. så mycket jag fick stå ut med dem i sthlm. inte värt det. de gjorde mina fötter mindre vackra = ( men jag måste säga att jag skulle vilja sälja de åtminstone för 100kr dock. hann ej lägga bud eftersom att jag var i sthlm. GLÖMDE, hade så kul faktikst = )

Inga kommentarer: