lördag 11 april 2009

slaggar i ett vackert väder.




här sitter man och sak snart sova in till klockan 21:00 för att bege mig av till jobbet. men jag känner att, jag vill också ut grilla i solen, misstänker att ajg inte kommer kunna göra det på jättelänge nu man suttit igång med en massa tentor och sedan kommer det ändå bli massa jobb&jobb... but why complain, this is life, and i'm living it!

Det var så mysigt idag och prominixa från Angered Centrum till mitt söta lilla hem. i love the sunshine shining in my eyes. it's so very okey! Och nu tänker jag rulla längs avenyn med glassen i munnen och mina sandaler av plast, som jag inte lyckades bli av med på tradera. ääh, jag driter i om de lite för stora. men nya ska jag iaf köpa =)

ska dra en tupplur på 3-4 timmar nu. pussar 


4 kommentarer:

- B r e e - sa...

härlig beskrivning det! har du också gått och blivit norsk.. "driter i.." haha

. v i c t o r y . sa...

njaaaa, lite må jag säga. man har ju en syster som är norsk nu:p HAHA
HA DE(hej då på norska)

- B r e e - sa...

hahah jag e också halvnorsk nu ju, så du behöver inte förklara ;)

. v i c t o r y . sa...

hahah braa, skönt att vi delar samma bakgrund hahaha