lördag 18 april 2009

06:10

för att här spenderar jag mina helger... Jobbet = )

nu är man hemma och klockan är 06:10. fick ett hungrigt sms från bebizen... han av så sugen på kebab så jag tog med mig det från jobbet. så han har suttit och väntat på mig för maaat. vilken söting va? nu väntar jag till han käkat upp. han ville att jag skulle vänta på honom eftersom att han vänta på mig haha. jo det e la lugtn så hinne rjga slänga in ett inkägg liksom. har inte så mycket att säga muu, är bara allmänt trött och det hände inte så mycket idag på jobbet. eller jo, jag träffade på en han som ville bli en hon. transa kalla man det? iaf. han som ville bli en hon såg jättebra ut.. så bra ut att jag nästan ville säga åt han/hon. sedan så märkte jag på rösten. daaang!!! this is a man, tying to be a woman. ni skulle sett, han som ville bli en hon ville verkligen bli en hon. som han/hon talde med händerna och munnen. more diva than me. men vad ska man säga. tänker inte döma någon.. only God can jugde. let's leave it in his hands. Det kom även en jobbig afrikan som ville ragga på mig. han köpte en dricka, en cola kommer jag ihåg. sedan stod han där i kön och bara stirra på mig och försökte prata med mig och sånt men han såg att jag inte brydde mig ett skvatt+ att jag hade 1000 kunder att ta i tur med... till slut så blev jag blev så irriterad att jag brast ut i skratt. och han hajjade det, så han stack! sköönt!


åååååå vad jobbig, nu vill bebiz att jag ska kolla på 24(en serie) med honom. men det tror jag inte att jag orkar med. jag ska trots allt vakna om ngra timmar bara. ska till kyrkan snart. Nikk, vi ses däääär =)
och måste bara nämna, nu kommer den här perioden då man kommer hem från jobbet då det är ljust, det ser ju ut som att det är förmiddag nästan. vi måste skaffa oss rullgardiner härhemma!


PUSSSAR!

Inga kommentarer: