onsdag 22 april 2009

plattan ,

PLATTAN:här ska det sjungas och skrikas. haha

stockholmsnatt. haha inte New York direkt, men fint är det! = )


mmm de gjorde jag och bebizen. igår orkade ingen av oss haha. tvär sega!
så nu är kylen full av massa maaaaaaaaaaat, yummie! det sorgliga är att det är en massa go saker i kylen som, kladdkaka, pudding och massa som jag inte kan äta. ohoooo dem bara ligger där och väntar på bebizen. åt mig finns en massa frukt så det är nice price!

nu väntara jag bara på att få ett samtal av delajah, hon rör också nånstan här i HK så vi sällskapar hem till henne och fixar halva frissan på mig ; ) mmm och jag längtar till sthlm. min åker redan inatt. så då kommer hon få vara med sin babe till vi alla andra kommer upp. och nu när jag tänker på det. tycker fett synd att dollz och tutten inte ska hänga med. skulle vara galet kul om de hängde på = ( neeej! men inga ledsna miner nu här inte. de ska ju ändå till CABO i sommar. trettio gånger roligae, äh och jag till Uganda = D

aa det ska iaf bli en massa shoppning, glass på gallerian. det är ett måste. så goda smaker. sedan blirre la någon paaartaaaj-kväll oxå. sedan får man inte glömma skrika och sjunga på plattan HAHAHA klassiker!

3 kommentarer:

hamida sa...

varför kan du inte äta det?? HAha gullet det va ba skoj, jag o mina kompisar satt i skolan så bara fixade vi ansiktet på photoshop. erkänn det ser äkta ut haha.

darlene sa...

haha baby u never know, större mirakel har skett! :p jag ska hyra mig en jet och komma, just wait and see!!

. v i c t o r y . sa...

HAHA doollz... det skulle vart bäst om du gjorde det hahah = D