onsdag 29 april 2009

maaaaaatttttttttttttttttteeeeeeee

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hon den där "elmo" sjukt snygg outfit.. rosa kavajen och dem skorna. Hela hon är snygg! Du också btw!

. v i c t o r y . sa...

hahah aa ellerhur. måste bara säga att kavajen är min och elmo är min bruud hahah = )
hon lär bli as glad när hon ser ditt inlägg ; ) ha det göttans!

. v i c t o r y . sa...

hhahah visste att du skulle bli glad elmo? inte vet jag.. men det är någon beundrare som tycker du e gaalet snygg. samt min kvaj hahah = )

Anonym sa...

hahahahha har ett namn.. men vi kör på anonym! u should be proud.. snälla inte alla ser ut som modeller!

. v i c t o r y . sa...

HAHAH MEN VAD GULLIGT SAGT! = D men jag har nästan en känsla av att du är någon vi(elmo&jag)känner. hahaha vi har sådan vänner som jiddra så.. c( ;