torsdag 9 april 2009

vacation here i come

sheraton hotell, kampala

kom precis hem. har vart hemma hos pappsen med cassie min lilla groda =)  Hon vart så överlycklig när hon tränade sit-ups(halva dock) med farfar. så hoppade hon nästan i soffor bord. busunge kallar man det. Sedan kom man hem till mammsen då. skönt att hon somna direkt. Bebizen  vart här en stund ocksååå. saknar honom faktiskt nu. men sesååå, vi får träffas imon =D

så nu sitter jag här i jakt på att hitta ett hotell i UG när vi åker dit. hmm riktigt svårt att hitta ngt billigt. riktigt fräscha har jag hittat dock.  men skulle verkligen vilja på Grand Imperial Hotel, Sheraton som ligger i huvudstaden Kampala. Men det är så himla dyrt. Typ 800 per natt. haha ork! kommer inte ens ha råd att äta ute på hela den veckan jag är där såfall :p menmen. nu är jag så sugen på åka också. det är bara två månader dit liksom och jag längtar wiihoooow. ska bli gött med sol, bad och marknader =) och släkten såklart. VACATION HERE I COME!!!

Nej, nu ska jag nog inte göra så mycket utan bara sitta här och njuta en stund vid TV:n och datan. vill sova tidigt idag nu när jag passar Cassie som sääkert kommer stiga upp tidigt imorgon. Ja runt 7-tiden ngt såntdär.

pussar då! (L)

Inga kommentarer: