lördag 11 april 2009

summer nights!





MIN FAVORIT. CHECK IT OUT!

Blir så himlans glad när jag ser den här videon. Påminner mig så mycket om sommarkvällar, både när man vart liten och äldre.
HAHA den påminner faktiskt om mig och mommo. vi hade ju också ett summer -fling - heat time c( ;
Gillar den också för att det är en musikallåt ur filmen Grease. asså observera hur de snackar i början och själva lyriken.. exakt så är det... man vill veta mer all the time om vad som hände under dejten. typ " how much dough did he spent, like does he have a car, how far did you get, was it love at first sight,?"
you know what i'm talking about. så detajerad - (dettjejaad.. hahah internt.)

jaa det dära med summer heat är alltid mysigt! sedan får man se vart det leder efter sommarn. det blir antingen bara ett summer-fling som i musikalen, eller så fortsätter det i flera lyckliga år. som mig och mommo då, vi är ju inne på vårt fjärde år nu = )


kolla John Travolta vilken heting geting han va. nästan så att det sticks : p




SUMMER HEAT- BOY AND GIRL MEET


3 kommentarer:

- B r e e - sa...

oh Lovin' it, men travolta är oc har tyvärr aldrig varit uhm snygg, lol..

. v i c t o r y . sa...

jooo han e visst fin = )

. v i c t o r y . sa...

HAHHAHAHAHAHA and i'm telling you är verkligen mig.. n this musical is just me as well = )

aa heteing geting är han, så pppaaahk på dig paki