lördag 18 april 2009

gree ,

å sommaren är verkligen häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär. jag tro jag ha nämnt det i varje inlägg nu. men jag tror inte ni fattar hur mycket jag saknat den och nu är den bara här och man vet nästan inte vad man ska göra, för det inns ändå inte så mycket å göra.
det var så mysigt igår när jag och bebizen prominxa i hammarkullen igår natt.. haha inte ör att HK är världens finatse ställe att promenera i men det vara bara skönt att känna den sommarkänslan. då man alltid dra en massa snack om massa och ingenting. det är så mysigt. vi gick ett bra tag.
hahha så kul, vi tjaffasade om ingenting hahahha = )


catch you later babes!!!


3 kommentarer:

hamida sa...

shet. 4 år nu. Omg.
Magic dem är sååå bra. jag svär deras musik får en att flippa, tro mig jag skulle också springa upp på scenen. om jag inte va blyg den dagen då, jag har mina perioder hha.Ja du måste säga till om dem kommer. fan jobbigt o jobba o allt, sj går jag i skolan fortfarande i 1 ring hahaha vad ska man göra det e itne för sent :P
Oo jAAA det e typ sommar hahaha, tvär skönt. puss puss

AggieOtto sa...

Hahahahhahah du e för rolig du gumman:)läget med dig då??puss

. v i c t o r y . sa...

hahahahaha men ska jag hälsa tillbaka ngt = )