onsdag 15 april 2009

it's all about the feeling ,




jag älskar vara hemms själv på dagen. det är så skönt man äge rhela lägenheten då. man kan bara skrika sjunga dansa och göra allt utan någon klagar inte ens grannarna.
Och ji, nu är jag hemma själv och här dansas det. det dansas till afrikasnk musik. jag måste säga hm AFRIKANSK MUSIK ÄR DET BÄSTA SOM FINNNS! Det knäcker allt som går klubbar.. vad du vill. dancehall, techno, r&b, raggaton... ooouuuf allt! Och det är för att det är så mycket engergi, känsla och flipp.
  Jag tycker såhär att afrikansk musik handlar väldigt mycket om känsla, och det gillar jag. det älskar jag! ja och jag älskar höft-musik. 
man jobbar med allt, huvud, axlar, knä, händer, höfter, midja, tro det eller ej men ögon och mun också haha. 
 själv är min allra bästa Idol Koffi Olomode. yeah the man from Kongo Kinshasa. Yeaaaapz. han knäcker faktikst Magic System. No doubt!

LYSSNA OCH NJUT !









it's all about the feeling (8)

2 kommentarer:

MyCollegeLife sa...

Ja men eller hur! Det ar ju typ det basta som finns! Riktig sandar rump musik hehe!

Hamida sa...

Erkänn tvär skönt att vara hemma ensam haha, men inte för ofta.2 år!! tiden går skit snabbt, kan själv inte fatta haha. hur e det med dig. Va kul nu har en till blogg att läsa