söndag 12 april 2009

tja då!

har precis kommit ut ur lång dusch. vad skönt det är att duscha när man precis har vaknat. sov inte alls länge idag. det va just när jag kom hem från jobbet i morse. 06:00, så jag har typ halv sovit i fem timmar. arrgh! meen det ska iaf bli härligt att komma iväg till kyrkan idag. i love church!

fick även ett sms av amaley- from somaley(L). det blir tydligen grill idag. gött mos säger jag bara. ska bli så najs. det av det jag skrev i mitt förra inlägg, att jag ville grilla. trots att jag har en massa plugg såväljer jag att strunta i i plugget och drar och grillar. ni vet, det är ju trots allt en vilodag för oss kristna. så jag förtjänar faktiskt lite korv med bröd. haha fast nu när jag kom och tänka på det, så är jag absolut inte så sugen på det. jag såg minst 50 korvar igår på jobbet. och nu känne rjag den dära lukten från jobbet. haha. men jaja det ska iaf bli skönt att få se en grill grilla och lite sol i ögonen. innit? = )
men nu måste jag slänga i mig lite havregryn som står och kokar över på spisen. hörs la ikväll pusssar.

nej , men fyyyyy! nu glömde jag faktiskt mina sunglasses hemma hos mamsen. ska man gå all-in för sommarn så man la ha solglasögon åtminstone c( ;

2 kommentarer:

Anonym sa...

uhhh dude i thought it was saturday today?! im lost. du går dit nästa vecka va.

. v i c t o r y . sa...

haha.. you are way lost then= )
aa jag är där nästa vecka ja ; )