måndag 27 april 2009

snyggare live ju = )

nu är man hemma från sthlm och lite smått längtar man tillbaka till deN stressiga staden. längtar tillbaka efter dialketen som våra kära vänner hade. den var najs helt enkelt. men folket som knuffades har jag faktiskt inget att säga om, utan att de bara är rude asså.
haha dolly som fick en spark i baken och Cindy som nästan blev nerspottad. vad säger man om detta? kasst beteende?
hur som helst. nu vill jag inte göra er besvikna (speciellt bree) men jag orkar faktiskt inte blogga. men kan säga att jag haft det galet kul och kommer lägga upp bilder&videos här på bloggen som nog beskriver en tydligare bild om denna fantastisk sköna resan. och jag kommer sääkert blogga när jag känner för det.
sedan ska ni får se vad mina fötter har fått utstå under denna stockholmsresan. riktig samuraj(krigare) är som Cindys morbrors Sushi-bar heter. = )


men ojaaaaa. jag lägger upp lite bilder senare då. ska faktiskt sitta plugga lite nu. PUSSAR!

Inga kommentarer: