fredag 30 januari 2009

ops i ,



kom precis hem från work-work! hade en så hiiiiiiiiiiiimla kul dag idag.. jobbade med Madde... blannd de skönaste damerna = D tiden gick verkligen fort idag.. önska att jag kunde jobba med henne oftare. men vi ses iaf nästa vecka! hihihii.. looking forward!

men det va en sak jag tänkte på hela dagen idan på jobbet. Asså jag vet inte avd jag ska ta mig till. nu på senaste har jag blivit så beroende av att shoppa! jag känner en stor skuld, girighet, inte alls otänksam helt enkelt... Snälla Gud, förlåt mig för mina handlingar.
Mne på sätt och viss kännerjag att jag måste handla kläder iaf, för att jojo har snott alla mina kläder. Hur som helst hittade fyra snygga skor på nätet idag, vill ha allla, men Icke sa vicke till slut. det får bara bli tre-av-fyra!!!! jag mår dåligt och mamma kommer ej like it! det är mycket pengar och jag ha lovat mig att inte köpa mera skor detta året, men sedan kom jag på att jag måste ju köpa mina vita converse!!!!!!!!!!!!
but i just want em shoes... har iaf beställt par av dem, de andra beställer jag inom en vecka..
izzy och jag har beställt ett par samma, de gråa...och vi båda faller för de bruna = )

arrrghhh!
, nu ska jag iaf gå och sova. God natten då!


2 kommentarer:

- B r e e - sa...

tittuuuut! Dina tjocka, 'gulliga' tår kommer titta ut! :p hahaha!

. v i c t o r y . sa...

n that's hot c( ; *not*