onsdag 7 januari 2009

sjukling

På senaste har de bara vart stres, stress och stress. day in and day out! Min kropp har bara lagt av helt och hållet efter det. jag har mått dåligt sedan i söndags. tro det eller ej men jag har inte käkat på fyra dagar nu och jag har sovit som en döing, om man får så lov säga?. vindruvor och varmt te har vart min mat so far. jag känner mig så himla svaaaaaaaaaaaaaag, så svag att jag kan knappt bära min egna svarta favoritväska. Och min migrän ska vi inte ens snacka om, den värker verkligen. touchin' the right spot. right through me!!!!
Det tog mig en kvart att gå till torget för att handla tampnger, vilket bruka ta mig någon minut. och jag skulle spela cool genom att gå och handla själv när bebizen insisterade på att göra det. Men nej! Jag vill göra själv. så mycket jag ångra att han inte givk och gjorde det istället. Jag frös ju enormt mycket på vägen dit och tillbaka. Och folk typ hann passera mig 100 gånger om. så sakta jag gick.! men bebizen vart ju hur söt som helst som tog hand om mig, eller försökte iaf. ville bara att han skulle hålla sig borta och vara tyst. "älskling ska ajg hälpa dig med något?"
-nej, det är bra! eller jo, kom och torka upp. Jag spydde...

Slutligen säger jag bara som tokio hotel "hilf mir fliegen".(help me fly) måste nu påpeka att det är grymt bra låt, framför allt själva lyriken.
Jag hoppas iaf att bli frisk till på fredag då jag har ett arbetspass!


- krya på dig vicki *