fredag 9 januari 2009

det går ganska bra nu ,




det börjar repa sig nu... men är lite svag i armarna. i been start eating FOOD! Jag åt min nuvarande favoriträtt foul. mjauu vad gott. speciellt när man inte ätit på länge. och jag hade fel min akupunktur va inte alls idag utan nu på måndag. men det är lugnt jag överlever väl än dit?
hade avstängd lur under hela natten för att jag inte ville bli bestörd. så när jag vaknade trodde jag att klockan bara va tolv på natten, (igår) eftersom att det var mörkt. men när jag justerade luren såg jag att den vart 17:29. Jag har verkligen sovit bort hela min vecka :( men samtidigt så har jag vart tvungen för att kunna repa mig.
ska nog inte göra mucho idag bara vila mig rejält inför morgondagen, då jag har ett arbetspass att utföra. tog nämligen ledighet idag.
Men massa pb-delar har jag allt att se nu när bebizen laddat upp som jag kan se. Ball!




catch you larer

1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

yeppz.. en arabisk matträtt