söndag 4 januari 2009

Men lilla Bree då? : )






Den här bre är ju helt otrolig? Vi har känt varandra i fem år och kan knappt säga att hon älskar mig eller saknar mig i ansiktet eller på telefon. Igår när jag vart på jobbet smsade hon mig. Och jag orkade inte smsa så ringde jag upp henne istället.

Bre: men jag skulle precis skicka ett as långt sms till dig, så ringde du ..ÅÅH!
Vicki:jaha vad hade du tänkt skriva i smset då?
Bre: Äh, det va inget speciellt.
Vicki: Ih! varför ljuger du? Det var säker något, jag älskar dej, kommer sakna dig för jag åker hem till polen om några timmar.
Bre: hahah öh nä!
Vicki: hahah JAJA! vad hade du på hjärtat då?

Min chef kommer så jag kllickar henne. fem minuter senare får jag ett levererat SMS. Från självaste Bree. Det vart ju uppenbart att det vart hon.

"Okej ring lite innan 6 typ :) Synd att vi inte hann umgås så mycket som jag velat. Kommer sakna dig! OCH! Hush tro dig inte nu :P (Att du hade rätt att jag skulle skriva något sånthär). iaf glöm inte beställa biljetterna 9-10 feb? för att jag ska förhoppningsvis komma från 29 Jan -7-8 feb till Sverige. N ways, lycka till på jobbet mommo& alla! Bless*
glöm mig inte i dina böner hihi. önskar dig all framgång och lycka. Puss/ bree PS: Tack för att du motiverar mig till alltid stoppar vett i mitt huvud. Jag kan ju trots allt va liiite borta nångång. hihi. JAJA! Så långt sms va d inte. Love :)! "


HAHA kunde du inte bara säga allt de här i luren? vad har jag sagt till dig om att släppa ut alla dina känslor. Det är faktiskt viktigt, väldigt! Tänk om jag går bort imon då skulle jag faktiskt viljat höra det innan såfall! Jag älskaaaaaaaaaaar dej om och om igen och det har jag sagt 7874927857589 gånger live, face2face! Nu är det din tur. Förväntar mig det när vi ses igen hihihihi


PUSSPUSSS!

3 kommentarer:

- B r e e - sa...

HAHAHAHAH jag älskar dig dåååå! :p
Hm, jag e framme i polski nu :( åh redan hemlängtan ju..orka. :/
aja ska läsa lite anatomi.. pussaar!
love*

. v i c t o r y . sa...

you better do!

- sa...

hahahahaha funny girl