lördag 24 januari 2009

stronger than yesterday,

jag känner mig starkpå något sätt...
kom hem nu från jobbet. och är hur trött som helst.. men varför sitter jag och blogga? is this some kind of obsession? Jag tror det har blivit det... and it's all because of you
hur som helst workin this night weekend was nice. först och främst för att jag behövde pengar och för attdet va mycket folk. dte är ju lönehelg. Hedens Gautukök tjänar ju så himla bra på det. och nästa helg är det ju studiebidrags-helg... Med tanke på nästa vecka. Då ska jag få jobbamed Madde. dte kommer bli så himla kul... den där damen har verkligen humor. = D

äh, nu har jag babblat för mycket! Måste gå slagga nu, ska till kyrkan idag(sönndag)ju... lookin forward ; ) och inte kan man sitta gäspa där inte... God natt puss puss..

Inga kommentarer: