fredag 30 januari 2009

committed




är så himla lycklig... jag har köpt s.a.t.s kort nu. det är jag och Amaley-somaley! NU händer det grejor liksom. i am so commited. n so is Amaley! jag strävar verkligen efter gamla vickis kropp. muskulösa vicki, för sisådär 4-5 år sedan.
inte ens en endast celluliter så långt ögat kunde nå, och jag hade inte alls något hängande fett runt magen. flawless är det rätrta ordet! I sure was, and gon' be!
Kul ska det bli iaf, har redan mitt första gym-pass idag... ska packa ner svettband, vattenflaska och allt. Och igår simmade jag redan med bree, kände mig gensat lite piggare. och skönt var det att decka i bastun.

okej innan sommarn ska jag ha fått tillbaka min drömkropp, så jag har fyra månader på mig.
jag räknar med att gymma tre gånger i veckan och simma en!
som ny medlem fick man även tipsa vänner att träna gratis för en dag. Jag skrev la upp sex namn ungefär. vilka bland annat är och Izzy. så vänta er ett samtal från sats nu, så kan vi gymma tillsammans någon dag.

N e ways, måste leta reda på lite anpassande kläder till gymmet nu. Det vart ju sålänge sedan : )


Inga kommentarer: