lördag 3 januari 2009

en del av mitt liv.

ciao

kom just hem jobbet och klockan är nu 06:29! what to do? Deckar la inte förrän en timme ngt såntdär. det är så konstigt. när man väl sitter på jobbet och är hur utmattad som helst så vill man ju nästan bara falla ihop och gråta... sedan när man är hemma strax innan 07:00 så är nästan hur pigg som helst. hehe. därför bloggar man, har ju inget annat att göra..stackars bebizen som ligger här brevid, klagar på att knapparna på laptopen låter. "måste du blogga sju på morgonen eller." HAHA! Ja, det måste jag- det är en del av mitt liv. har faktiskt märkt attt det blivit det nu. allt jag gör ser och hör måste typ in i bloggen. nästan som en dagbok.... du lyckades göra både mig och Bre till bloggare... Ska göra Izzy till en, Live from USA = )
Neeej, nu tjötar han verkligen på att jag ska stänga av datorn eller sticka ut från sovrummet.. jag tror nog att jag stannar här i sängen och måste därför stänga av datorn.... God natten på er.

catch you later...



hola!