söndag 4 januari 2009

Izzy Bizzy!


Det är ytterligen en ny dag av det nya året. Och jag är otroligt trött. Ni vet så trött att ögonen bara rinner saltvatten... Känns som att jag inte fått riktig sömn på tre dagar. har haft så enormt mycket att göra. Samtidigt är jag stolt över det. Men lite ledsen och besviken att jag knappt hann hänga med Bree så mycket jag velat under de två veckorna hon var här. Firade iaf Nyåret med henne. Vilket var as BALL! men jag ska inte klaga. I'm on my way to church. which makes me so excited and kind of spry. Becuase the Lord is Good!

Hur som helst igår innan jobbet vart jag på Izzys cocktail-party, olyckligvis kunde jag inte glida med på bowlingen som höll hus i gamlestan direkt efter eftersom att jag skulle jobba. Men jaghade väldigt kul. Massa minnen, asså kommer verkligen sakna min syster Izzy-Bizzy!!!
Hur ska allt bli when you ain't around? Really gon' miss you. get it?
Och om du nu läser detta. Put on mind, DU MÅSTE BÖRJA BLOGGA! =) älskaaaaaaaaaaaaaaar dig min mankvinna : )
Bara o någon dag är du på andra sidan jorden typ. men du kommer ha det så bra och du kommer lyckas. Kommer lätt att hälsar på dej. No doubt!

Haha kolla in denna videon från igår. Izzy fick en massa skämtpresenter från mig och Joanie. Bland annat ett grisöra! HAHHAHA

1 kommentar:

darlene sa...

JAA! Izzääey, ms douda lover. Du MÅååSTE börja blogga ooh , detta är en vädjan från darlene med, a.k.a enligt er ms one time lover :p. Även om jag inte lärde känna dig sådär jätte bra så fick jag iaf ett jätte bra intryck av dig, och du ÄR en väldans bra person iaf:).. önskar dig aaaaall lycka och framgång i USA nu, ta för dig nu fizzey. Love/ Darlene