fredag 2 januari 2009

life's too short!





life is too short! Not at all a seldom saying, yet a authentic meaning.



Efter att jag tagit mig igenom 2008, har man summerat en massa saker. Jag har tex listat en hel del på nyårslöften. Några av dem är att sluta svära och yttra svordomar. Munnen blir ju så himla smutsig. Det är iaf dags att tvätta av sig all smuts år 2009.


"Life's too short"
Det är något jag fått höra innan många gånger, något som jag rättat mig efter. jag har liksom upptäckt att livet faktiskt kan ta slut när som helst. För mig och dig. Så jag har valt att göra något åt saken. Jag börjar uppskatta saker mycket mer än förrut. Nästan allt. Jag vill inte klaga på någon eller något mer. Never take anything for granted. And all this Thanks to GOD. The Almighty!
Jag har lärt mig uppskatta varje dag, minut, sekund och även väntetid på bussar.Life's too short. That I can promise each of you who is reading this.
My time is much too expensive, your time is expensive. Every Second! Save that on your brain-disc and don't you ever delete it.

I don't have time messing around, nor dealing with gossip folks, you know the thing. talking behind others' back. Uh Uh that's is not on my timetable I don't want to get involved in problems as long as I can't help. constantly going to mind my own business. These unnecassary actions only lead to enemies and other unhappy consequences. Innit? Well that's not my plan either.

i got do what i got do, take advantage of my life. I think you should do too.
But just put on mind, do it right.


just gon sum it all up;
I AM ALWAYS GOING TO BE THE BEST VICTORIA I CAN BE- THAT'S RIGHT ON MY WHAT-TO-DO- LIST!




finally, i thank God for my loving family and friends.

Inga kommentarer: