måndag 26 januari 2009

jag är så himla arg och ledsen...



fick precis ett samtal från mamma! Ännu en till person har gått bort. Det är en bra kompis till vår familj... jag fattar inte hur detta kan hända, på just detta sätt? ska man skälla på sjukhuset? han gick bort igår... han hade ofta huvudvärk helatiden men läkarna tydde på att det inte vart så farligt, men så igår besökte sjukhuset. fick inte hjälp på ett bra tag, väntetiden var alldeles för lång och han typ kollapsade och och dog. han låg även i komma i två dagar.doktorn sade sedan att han dog av en hjärnblödning. jag kan inte fatta det´??????!!!
ringde pappsen nu och han blev helt chockad och kunde knappt tro det.
Stackarn han blev bara lika gammal som patrick, 27år och fick lämna ifrån sig barn = (
jag vill nästan lägga skuld på läkarna och sjukhuset som utsatte honom för detta... varför ska det ta så lång tid när det kommer till hjälp här i sverige? man hinner ju DÖ! Varför kommer vänte-tiden på pizzan före ambulansbilen? det ska vara tvärtom, den ska komma blixtsnabbt!

jag är så arg och ledsen..... =( vila i frid!


2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm jo it's a shitty situation =(
man blir ju frustrerad och känner
sig totalt maktlös...
beklagar sorgen! RIP

. v i c t o r y . sa...

taack!