söndag 25 januari 2009

respektlöst ,



här satt jag och mådde så bra när jag kom hem från kyrkan. like always. det medförs alltid ett särskilt lugn i min själ. det är underbart, fantastiskt, OTROLIGT skönt att man kan ha en sådan känsla. sedan sitter jag och gogglar på Jesus. och jag visste att det skulle komma upp något som jag inte skulle tycka om att se. Se denna videon hur de hånar Jesus.



seriöst, jag förstår inte hur man kan vara så respktlös egentligen? jag tycker det är respktlöst att lägga upp bilder, videos kommentarer eller likande om någon religion i huvudtaget. Och jag är säker på att alla religioner, säger att man ska respektera andra religioner och inte bara sin egna. Stör mig på alla som använder kommentaren, "sikken jude" och alla de som hånar profeten Mohammed. och de som bär t-shirts där de står,  Jesus was black och massa sådant?!
och de här människorna som bär runt kors för att de tycker att det är fint???.. sedan när skulle religionen bli ett mode? Korset betyder så himla mycket för mig och alla de andra trogna kristna. Det ligger en historia bakom korset. Kolla bara på the passion of the christ, och jag hoppas at de människor som bär det för trendens skull ska tag av de och visa lite hyffs iaf! och de som firar jul fastän de inte tror på den kristna religionen. Christmas is more like a tradition nowdays. hmm?! 8-)
i could go on forever, det finns så mycket jag kan få sagt om just denna punkt, men snälla HELLLLEEOOO?! sluta vara så respektlösa.


2 kommentarer:

darlene sa...

i'm so feeeeling uuuuuuuuuuuuu

. v i c t o r y . sa...

good, cuz you should!