måndag 12 januari 2009

3 months ,


Hittade detta och massor av mail idag i min inkorg. Står lite smått om min kärlek till en viss person. Och jag tror de flesta kan gissa vem? c( ;
Nu när jag läser det inser jag verkligen vilken fjortis man vart, men som sagt detta vart min första kärlek. Det dära med drogen vart way too much den tiden. Men idag känner jag faktiskt så! Men detta vart min första kärlet glöm inte det!.
Jag vet att ni alla har ngt dolt bakom längst bak i er inkorg, så dela med er. av alla, vad väntar du på? och du Dolly.. jag ser att du redan släpper dina känslor. i like that! ; )
Obs! lägg märke till att detta är skrivet från 2006 ; )



3 months‏
Från:Victoria Bogere (mizz-bogere@hotmail.com)
Skickat:den 10 januari 2008 22:22:43
Till:victoriabogere@hotmail.com


> From: mizz-bogere@hotmail.com
> To: mizz-bogere@hotmail.com
> Subject: ::
> Date: Mon, 13 Mar 2006 23:03:41 +0100
>
> Äntligen! [L]
>
> Äntligen, äntligen fann dig… Dig kan jag lita på upp till 110 % (L)
> Jag vill bara fästa uppmärksamheten på att min käraste vän, Izzy hade rätt…
> ”Kärleken kommer när man minst anar det själv”…
> Det var det jag gjorde med dig Bebiz… Jag anade aldrig att något skulle
> hända mellan dig och mig förrän när jag lärde känna dig… Det gick tre långa
> månader innan jag kände att jag ville inleda ett förhållande med dig och
> inget fel kunde jag hitta i dig jag yttrar inte att du är PERFEKT men det
> kändes så rätt: D
>
> Du är den killen som jag så länge letat efter. Du behandlar mig på ett sätt
> som jag vill bli behandlad, du förstår mig och jag behöver inte förklara mig
> för dig.
> Du och jag har det så bra nu och det har vi alltid haft, om man bortser från
> dem naturliga smågrälen.. c( ;
> Bebiz, jag är så tacksam att du ENDAST är min, jag känner mig så öppen med
> dig… Det är som om du vore min syster eller någon extremt nära till mig?!
> Jag kan göra allt framför dig, vilket jag inte kan göra inför någon annan
> eller med andra ord. Jag skäms inte ett dugg framför dig.
>
> Bebiz, förlåt för att jag har sårat dig på alla sätten jag har gjort. Jag
> vet att du blir ledsen, men jag har lovat att skärpa mig nu. Du förtjänar
> inte att bli sårad inte när du är så förtjusande som du är mot mig.
> Jag tänker alltid på dig, 1/3 av min hjärna består av dig. Ibland det känns
> jobbigt att sakna dig men det är samtidigt underbart att känna den känslan.
> Och det mest underbara är att jag vet att du känner samma sak för mig… (F)
> Jag känner mig trygg, jag känner glad och jag känner mig så uppskattad av
> din närvaro. Jag faller utan tvekan på knä för att tacka Gud att min dröm
> gick i uppfyllelse, bebiz du uppfyllde den. 
> Jag vill ge dig den kärleken du är värd, du är värd den bästa kärleken som
> någonsin kan ges till någon, kärleken du aldrig kommer att glömma som du
> kommer att bära på tills vi skiljs åt. 
>
> Bebiz, kanske ska jag jämföra med en drog? Du vet hur det är, man tar åt sig
> en drog, det är visserligen något som man tycker är bra och väldigt snabbt
> blir man i allra högsta grad beroende av drogen. Får man inte mer av drogen
> blir man galen man kan mycket nära börja gråta eller så vill man bara få tag
> på drogen eller i alla fall njuta av doften för en sekund.
> En drog har alltid sina effekter, man kan övergå till att vara glad,
> förvirrad, ledsen och arg. Dessa effekter bruka jag få av dig.
> När jag blir glad hos dig är när jag har dig i min existens och när du är en
> bra lyssnare som mer än oftast gör mig glad. Bebiz jag kan bli förvirrad
> ibland när du säger dina fina ord till mig som siktar rätt i mitt hjärta och
> som alltid kommer stanna där. Varför jag blir förvirrad är för att jag
> aldrig har fått höra någon säga sådana ord till mig och jag vet inte hur jag
> ska yttra mig ibland. Ledsen kan jag också bli när jag får höra att jag gör
> dig ledsen eller besviken. Jag kan även känna en slags ledsamhet när jag
> saknar dig även om jag vet att du tänker på mig och att jag ska få träffa
> dig någon dag efter. Bebiz Arg kan jag också bli, men det är mycket sällan.
> Jag blir lite småarg och ibland ganska arg när du säger dumma saker till mig
> som kommer motvilligt ut ur din mun. Jaaa, jag vet att det är jag som
> orsakar alla smågrälen, MY BAD!!!
>
> Bebiz, jag hoppas du förstår varför jag jämför dig med en drog… Jo, en drog
> blir man snabbt beroende av vilket jag blev av dig. Och en drog gör ens
> humör vilket du också gör med mig bebiz. Jag älskar att vara beroende av
> dig bebiz ! - . 
>
> _________________________________________________________________
> Nyhet! Hotmail direkt i din Mobil! http://mobile.msn.com/
>

3 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

hahahha : D men något gömmer du allt.... jag lovar du gör = D

darlene sa...

hahahaha victory, grät du inte mitt i natten på den tiden? hahaha jag ska kolla min utkorg och se vad jag kan hitta hahaha :D

. v i c t o r y . sa...

HAHAHA va du tvungen att avslöja mig doolz.. = D aaa you better check it, cuz i know you somethin hidding behind there....