måndag 2 februari 2009

kids is future



idag hade vi vårt första rädda barnen möte. det var jätte intressant att se hur dessa små flickor tänkte och tyckte. 14 år gamla och vart väldigt mogna av sig. det gljädjer mig att de vill satsa under sina gymnasieår för därefter kunna uppnå sina drömmar. apotekare, civilingengör osv... jag tror på dessa flickor och ska försöka göra mitt bästa för att ge de hopp. det är så viktigt, kids is future. Jag ser fram emot nästa möte då vi disskuterar om kärleken. det ska bli kul ja!

Imorgon ska jag gå träna ett pass, det ska bli skönt! och dessutom har jag iaf lovat att bjuda Sabrina på en spa-behandling eftersom att polen-resan inte blir av. ska också på, så det blir tri0n, och massa tjejsnack : )


over n out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vicki ring mig imon runt 3. Super viktigt! izzy

. v i c t o r y . sa...

okidoki!