tisdag 13 januari 2009

oh daddy cool

Pappa och jag på liseberg. Vi skulle åka Balder då :)

kollade min syn idag. jag har verkligen dålig syn ha jag insett. lustigt nog så tycker ögonläkaren att min syn inte alls så farlig. Utan den är bra för att vara dålig. alltså jag ha bra syn för att ha glasögon... Naj Naj Naj! i don't agree. hur som helst.. ska använda glasögon dagligen nu.  nu ser jag iaf alla de soom hälsar på mig. Innan typ vinkade jag bara för att det vart någon som vinkat åt mig. HAHA aså synd!  Men nu gäller det bara att hitta rätt par bågar. Det är akut liksom, orka gå om kring i mina gamla. de är inte all BALL!

Efter att jag vart hos optikern gled jag förbi min kära pappa, alltid lika roligt! Men idag var det mest seriöst snack om livet och så. pretty interesting yeeah! Men jag hade någon känsla av att det vart något annat han ville prata om idag, hm? ....   Men men. Jag älskar dej pappsen glöm inte det! Du är bland det bästa som mitt liv har att erbjuda = )
I  suggest that we need more quality time. because i love spending time with you. every second that lasts  (       L       )  talking about    R   E   A  L  love for you.
Skulle främst av allt vilja göra dig och mamma lyckligast i världen. i'm working on it.





Inga kommentarer: