måndag 12 januari 2009

whoppan ,

Hon har verkligen humor, love love love it

Whoppi Goldberg


jag tror på att alla har en dröm och som de flesta vet så älskar jag teater. Att agera ut stort litet, och överdrivet... you know i love. det är nog förklaringen till att jag kan vara så öppen, gapig, sprallig. Full av en massa energi helt enkelt!
Yeppz, min dröm är att en dag bli skådespelerska. Jag misslyckades på inträdesprovet i stockholm, men det stoppar mig absolut inte för att satsa. För att vara helt ärlig så stack det mig inte i ryggen ett dugg utan jag vet att det finns fler chanser. det gäller bara att leta reda på dem och sedan följa dem.

Frankly, jag brukar faktiskt fundera på vilken skådespelerka jag skulle passat bäst i. Men alla skådisar har ju sin egna lilla stil. Sitt eget spelarsätt, det gör skådespeleriskapet roligare. 
Men jag tror att jag befinner mig i samma båt som min idol 
Whoppi Goldberg 
Jag älskar henne, hon är verkligen somethin-somethin', Jag finner stor likhet mellan henne och mig. Hon skämtar och skrattar jag som mig själv. Hon kan vara otroligt rolig men samtidigt jääättte allvarlig. jag skulle lätt vilja köra samma filmer som hon själv gjort. "Sister Act 1&2" som är väldigt känd för. They so me!










Inga kommentarer: