onsdag 7 januari 2009

rocks the body ,

Missy elliott! Bre du minns säkert hur mycket jag brukade snacka om henne i skolan. om hur myckaet jag digga hennes musik. alla dessa rhymen, dissa´rna "skinny girls euuw", " I shake my ass like a movie". asså nej. den här artisten ger ut riktig kvalté på sin musik. man blir så glad, så hypad och så sprallig när man hör henne på radio fest eller where ever.

Snälla bara lyssna på denna låt som jag lagt upp, från 1:34. 99% säkert att ni redan hört låten, men bara lyssna hur man diggar henne, bara noddar huvvet och drar kurdaxlarna samtidigt... när hon drar sin hihihi-hihihhuhuhu.. I DIG!

Missy rocks the party that rocks the body ; )

7 kommentarer:

darlene sa...

hahaha shit som hon såg ut back in tha days, likna rev run juuu hähä

Anonym sa...

Omg Vicky. Du har en blogg! Who knew?
Kommer ju behöva följa den nu också:P
Gissa hur jag hittade dig då? Jag googlade mig själv (super töntigt, jag vet) och då har du skrivit mitt namn, för typ en månad sen:P Fattar inte varför ni tog upp mig helt plötsligt, men det va väl roligt antar jag:) (Förklara gärna sammanhanget så jag inte behöver känna mig utanför) <3

. v i c t o r y . sa...

hahaha är detta jessica sollander som talar ? : D

Anonym sa...

Of course Darling, who else? ;)
hittade en gammal bild på dig som jag skickar över till din hotmail när jag får tid:P

. v i c t o r y . sa...

men vad kul : ) har du själv blogg eller?
pussar på dej

Anonym sa...

Haha, nej, jag finns på facebook:P
Vad menar ni med en "jess-kommentar"??

. v i c t o r y . sa...

nej jag och bree tyckte ju att du va överdrivet grym på engelska.. så sade du en dag "iäm just stating the obvious". så v ba värsat wooooouw. värsta ordet.. så jag använde det i en kommentar i en utav mina bloggar så Sabrina ba... haha du drog en "Jess". så det är inget negativt seruu ;)
JASSÅ, nej jag har ej facebook, så synd.. annars kunde vi hållit kontakten på ngt sätt....