måndag 19 januari 2009

älskar fynda med izzybizzy!

skorna vi strävade efter


                                                          

halllllååså!

somnade 04:00 igår. eller kanske ska säga imorse. vaknade halv tio. vart hos akupunkturen halv elva. fick nya nålar. det gjorde ont. men det blev bra till slut. tio över elva träffade jag izzy på hållplatsen. Vi begav oss till stan. Vi båda vart så ivriga och ville verkligen köpa ett par sjukt snygga skor på h&m. men vad händer?Slutsålt och frågan är nu, när kommer de in, kommer de ens in igen? Ledsna blev vi allt! Speciellt izzy som typ hade drömt om dem. så hon gick runt och tjura lite sådär, speciellt när hon såg en tjej som hade köpt exakt de skorna vi ville ha fast i svarta!
Men jag blev allt lycklig, och jag fyndade galet... eller izzy hjälpte mig hittaaa... du gjorde min dag hun =) Köpte två stycken kavajer, en från myrorna och en från ginatricot. en kort och en lång....owwwwiiiii då!
köpte även ett par byxor, chino-liknade , ett par örhängen och ett hett vitt linne ; )  Och allt detta för bara 380kr typ. Hur billigt som helst, hur fyndigt som helst!
Myrorna måste jag lätt besöka under veckan igen. det finns sjukt mycket najsa kläder. Najsa priser alltså! =) Mest stolt är jag över kavajen från myrorna. BLINGBLING*

ska gå showa lite för mamma nu och sedan leka med lilla grodisen (L).. 

over n out!




2 kommentarer:

- B r e e - sa...

jag skulle gärna vilja ta en titt på kavajerna, höröruru! :-/

. v i c t o r y . sa...

ellerhuur dem är sluuuuuuuuuuuut. jag vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa = 0