torsdag 6 november 2008

Vad veckan har gått snabbt, det är redan torsdag och om två dagar är snart tillbka på jobbet igen. BOOOOOOOORING! Men vad ska man göra? That's life! Man jag tror nog jag har börjat vänja mig med Gatuköket, men jag hoppas verkligen jag får jobb på Ica eller Willys. man tjänar ju så bra där. Just vid den här åldern som jag är i nu, känner jag bara att jag verkligen är i behov av massa pengar. Det finns så mycket jag vill göra nu. Resa, shoppa och bara leva typ, men samtidigt spara en massa pengar för det är jag faktiskt bra på = )

Idag va jag med min kära mamma, vi hade tvättid idag. Stackarn hon är så deprimerad nu när tvättmaskinen hemma har dött... Ska köpa en till henne i julklapp = )
Iaf det av så roligt idag... Mamma sprang runt till alla i stugan och bara hej kan jag låna en tvättid från dig för vi hade så mycket tvätt.. HAHA Och det slutade med att hon hade bokat hela tvättstugan, ALLA rum från 19-22:00 . Hon ba, "SÅ! Nu, det är bara min tvättstuga"... Lovar, min mamma är en riktig KVINNLIG KUNG *

Nu är jag hos Mommo, vi ska kolla film med en massa gott och blandat. Godis, Chpis&Dip och spriit... ska decka idag...! = D HAHA skoja bara Jag är ju den nykteristen.. Absolutley!

Imon ska jag träffa min kära Elmaco, får se vad dagen har att erbjuda oss då. ÄLSKAR DEJ (L)
BTW snackar med Amal nu på msn, ååh saknar henne har ej träffat henne sedan jag åkte till Mallorca... måste träffa henne snart min tvilling :D


GOODBYE MY LOVERS!

2 kommentarer:

- B r e e - sa...

HAHAHA KVINNLIG KHÖÖN fo shizzle ma nizzle asså! hahahahahh
eey, soofta med "the good life", du verkar ha fööör roligt med mo' :p äru cool nu eller?

. v i c t o r y . sa...

neeeejdå! vi ba chillar.. det går bra föe oss.. = D