tisdag 18 november 2008

#####



Min kära syster och JAG (L)



Vaknade för en stund sen och jag upptäckte att Mommo inte va hemma.. trodde han va ledig idag.. men nej nej.. Så ensam sitter jag nu här med Lala. Supersöt hund är hon :)
Jag som inet förtjust i hundar annars, men Lala är faktiskt väldigt lugn och söt hund en.
Tänkte göra ordning något gott att äta men orkar faktiskt inte gå igenom frysen och kylen.. Men jag slänger väl ihop något lätt och mumsigt... Pasta kankse?!

Är hemma hos mig nu i Lövgärdet.. behövde komma hem för att fylla på lite papper och ringa en massa samtal. Alltid lika skönt att komma hem... tänkte storstäda lite här hemma för att göra Mamma lite glad innan hon kommer hem från jobbet : ) För Joanie är ju så jäkla lat.. ni sk aju bara se hennes rum... Det är som om Patrick bodde därinne. Åh med tanke på Patrick. Så är han fri nu den 25 november : D HURRRRRAY HURRRAY HURRRAAAAY!!!!

Ska inte göra så mycket idag annars än att bara slappa.. åå snart fyller min Lilla Elmac0 19 ÅR
Mmm, längtar efter Zibas mat... Yummie yummie är det.


LATER ska städa nu.



3 kommentarer:

darlene sa...

ryktet säger att elmira ska försöka sig på maten själv :O HORROR!

. v i c t o r y . sa...

shiit jag sa ju åt hennne att vänta till hon fyller 23.. Hon kan inte förstöra mnin dag.. jag ville ju att hennes mamma skulle laga maten.... DOOOH!

. v i c t o r y . sa...

Vicki (L) Zibas MAT helt enkelt ...