onsdag 19 november 2008

Grattis Mammie (L)


GRATTIS MAMMIE - DU ÄR BÄST (L)



Idag har jag tid på vårdcentralen.. ska verkligen snacka till mig en remiss till akupunktiren. Jag känner att jag inte vill ta tabletter.. jag gillar inte sånt egentligen. Inte ens vanliga Ipren och nu går jag på smärtstillande liksom. Nope I refuse to. Därför måste ajg få det fixat idag ; )

Hur som helst efter jag vart hos doktorn ska jag träffa Joanie. Vi ska köpa hem tårta till Mamma som faktiskt fyller år ida. Jordgubsstårta ska det absolut bli. = ) Sedan måste vi hitta en fin present till henne.. Det får bli något coolt eller mysigt i år. Kankse något Spa eller något liknande. Hon ska iaf få unna sig, because i simply love and adore my precious Mama.
Önskar henna allt gått och att inget går mot henne, så mycket hon har kämpat och fått gå igenom. Säger bara beauty . black. strong WOMAN. Once again, I adore her!


LATER måste tagga iväg nu. CIAO




Inga kommentarer: