tisdag 11 november 2008

Hoppas jag blir frisk imon.







Hmm.. jag är så trött på att ha migrän.. varför just jag? Vad har jag gjort för att förtjäna denna smärta i flera dagar i rad ??!! Jag hoppas bara att jag blir bättre till imorgon. Då ska ju supersöta Dolly Firas. GRATTIS snygging, det är faktiskt den 12 november nu. Och jag vill absolut inte missa hennes tårta imon.. det finns alltid goda bakelser hemma hos den där creolen när något ska firas. Dessutom är det viktigt att jag blir frisk imorgon jag måste läsa in extra mycke på manuset imorgon. Jag åker ju på torsdag. Allt måset sitta perfekt. Det ska bli sååååå kul, men samtidigt är jag jätte nervös... Men det blir kul när jag ändå har Fortesa med mig = )

Jag är så sjukt irriterad på vädret som vi har här nu. Väldigt slaskigt och jag mår rent ut sagt jäkligt dåligt at det för att jag blir deppig... Vädret är dels en orsak till varför jag har migrän. Då stannar jag bara hemma och får ingen frisk luft och mitt huvud skakar och utsätts för stress.
Bara för det saknar jag Mallorca, det va skiiiiiiiiiit varmt där .. i love it!


Helt seriöst,at this moment, my head is about to explode... Snälla be för mig att jag mår bra på torsdag morgon iaf. = (
Måste vila nu för jag blir så nere av tabletterna. de är ju som droger. PUSSPUSS





2 kommentarer:

- B r e e - sa...

Ber för att du alltid ska bestå frisk, my lööve ! :( LYCKA TILL på DIN audition!! U gon' Rock it, i know ;)born2beastar. (L)

darlene sa...

oh tack vicky dickyyyy :) glad jag bliir. Hoppas du mår bättttre, och att allt gick superb :) love!