fredag 14 november 2008

Om jag själv fick välja.




OLD SCHO O O O O L




Alltså om jag själv fick välja under vilken tid jag fick leva i den här åldern. Skulle jag lätt välja! The OLD SCHOOL. That's the shit to smoke, i'm tellin ya. Get high on Old School.

Asså ta mig tillbaka... Låt mig uppleva den musiken, den dansen, den stilen, den frisyren, den typiska old school Gatan. DEN ATTITYDEN!!!!
Man skulle ju haft en as cool pojkvän med as coola kläder, han skulle säkert stå på alla gator och hörn för att dansa och rappa. I love that.

Tro mig jag hade lätt gått runt och burit på en sådan Bandspelare. Shit det va ju den tiden man köpe band istället för CD och man var så freakin' försiktig att "plasttråden" i själva bandet inte skulle förstöras. ooooooh.. take me there.



I KNOW YOU DIG IT!