måndag 24 november 2008

Its in or out

Efter besöket i kyrkan i Söndags slog alla tankar mig. VERKLIGEN!
Pastorn som ersätter Pastor Belton för tillfället är verkligen jättebra, han var intressant och fängslade alla lyssnare i församlingen. Huvudämnet igår var Hell or Heaven. Prettry scary, innit?

Your name stands on the door of hell. It will always stand there unless you're not determined to get rid of all deeds, the deeds that SATAN causes. He is here to kill you, stoping you from getting to heaven.
It's your choice to make a transformition.
It's in or out- heaven or hell?


När pastorn yttrade denna realistiska meningen bröt jag ihop. det känns ju så mycket att Satan stoppar mig. Det är satan som gör så att jag begår alla mina synder. I must conquer him, be victorious because my name is Victory.
Man har inte all tid i världen att tänka igenom den frågan. Man vet aldrig när den dagen kommer, då man lämnar allt på jorden. Antingen för himlen eller helvetet. Vart vill du, Himlen antar jag? Time to make some changes huh?
Kyrkan spikat nästa Söndag igen iallafalll. Dollz du är väl på?


SO WHAT'S YOUR CHOCIE TONIGHT?


3 kommentarer:

Anonym sa...

yes jag är på! Längesen and I really do feel like I need it

. v i c t o r y . sa...

good ; )

- B r e e - sa...

Det e bra, vicki! Alla borde ägna sig åt att tänka på den sista tiden mer. Ingen gör d längre nuförtiden. Messed up globe. :/