söndag 9 november 2008

A new earth






" A NEW EARTH "

Awakening to Your Life's Purpose.





Den här boken måste jag läsa ut. Den ska ta mig långt i livet, ge mig ett annorlunda tänkande för att inse meningen med livet, vidga mina vyer helt enkelt, samt fylla mig med kärlek, hopp och tro. Which I truly think every individual needs. Detta blir som en hjälp på traven.
I- HAVE - HOPE !
Standing obvation för Eckhart Tolle som är författare till denna fantastiska bok!
Jag har lovat min pappa att han ska få den här boken av mig i present.
Jag ska köpa den så fort den kommer ut i bokbutikerna igen. Den är jämt slutsåld, efterfrågan är hög. Snacka om bra bok alltså! A new earth har diskuterast väldigt mycket på Oprah, då man fått se människor som pratat om boken, hur boken har förändrat deras liv, och jag blev som fängslad när jag fick höra deras historier.
Den verkar absolut vara jättebra. Jag tror jag behöver läsa en sådan bok som ger ut goda råd och skänker så otroligt fina budskap. Jag tror man blir till en bättre individ om man fördjupar sig i sådant här.
Dessuom vill jag faktiskt börja läsa mycket för det är bra för människan tycker jag. Då tänker man på mycket annat än bara det gamla vanliga liksom.

Jag tror jag måste köpa den till någon annan också som behöver den. Detta är en fin present från mig som får den. Jag måste köpa den nu nu nu.. vill läsa den nu nu nu.....




God bless (L)





2 kommentarer:

truth happens to individuals, not to crowds. -Osho sa...

den e helt ok..har inte riktigt haft chansen o läsa hela heller but i bet its not better than "The power of now" by Eckhart tolle as well..that was a god damn LIFE CHANGING book im tellin u..it is life fuckin changin

u shud defenetly give it a read..u wont regret it i promise

. v i c t o r y . sa...

Taack för tipset gumman.. Jag ska nog skriva upp den på min boklista da! = )