torsdag 20 november 2008

choose fruits and vegetable over unhealty fatty food


Mammie's b-day blev jättebra. Stackarn hon trodde vi hade glömt bort hennes födelsedag.. jag märkte det.. för hon ringde mig och Joanie hela dagen igår och sa massa onödiga saker i luren för att hon ville att vi skulle säga grattis åtminstone.. men icke gjorde vi det = )

Vi kom hem runt halv åtta från stan´.. vi hade typ kollat runt hrla stan så hittade vi en jättefin klänning till henne, parfym, blombukett och ett paket med spa- behandling och värsta goda tårtan. STRAWBEERY cake. Mamma vart jääääteglad och överraskad när vi bara strömmade in sådär i köpet med massa presenter och en blombukett = ) Lyckat blev det och kul att se mammie glad.


Jag har andra nyheter. idag börjar min diet. dt kom ganska plötsligt va? För mig också. Men det är ju Joanie som har tvingat i mig det här.. fast det är lika bra jag ha ju velat gå ner i vikt ett tag nu. Så det är la lika bra átt jag tar tag i det nu.

Jag och Joanie har börjat. Jag kan fasiken inte bryta den för att vi har lovat att den som bryter är skyldig den ena 500 kr. och jag har fasiken inte råd att gå i minus med så mycket pengar just nu haha. Jag missade min frukost som vart svart kaffe med en sockerbit så jag får helt enkelt vänta på min lunch som betsår av sallad med olja och citron. Mumsigt va? tror nog ska hålla på såhär i en månad... det ska jag nog klara av när jag tänker på pengarna. Vi planera på att börja simma också. 2 gånger i veckan. Det gillar jag.


En sak till : ) jag fiixade min remiss igår... Så jag kan redan böeja gå till akupunkturen nu på tisdag.. sedan kan jag berätta för att hur det känns. OM det gör ont eller inte.. jag menar det ser ju ganska läskigt ut med alla dessa nålar stickandes på kroppen c( ;



GOODBYE.. nice talkin' to you !

3 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

nej skillnaden mellan min och bre's är att jag äter kött...

hehe aa hon blev as glad.. köp det till din mamma och pappa som present.. as fint och mysigt!

- B r e e - sa...

hahahha åsna :p d e typ som min ändå :p aja ASA gulligt mot er dear moma ! keep it up love.

. v i c t o r y . sa...

neej det är inte samma Bre.. jag äter kött och fisk.. det gör inte du..