torsdag 27 november 2008

Leave, Get out - little to late

Jag menar låten. JoJo- Leave, Get out. Den är så otroligt bra. Jag är fullt seriöst fängslad, lika så är jag för"little to late". Men det måste nog också bero på hennes sköna röst. En 18-årig flicka sjunger så bra. Frankly, it's no big deal egentligen, det finns småsmåglin som Jamia Simone Nash. Snälla kolla in henne på youtube.
Observera när Mary J Blige och alla andra artister jublar för den duktiga 4-5 åriga flickan sjunga. WHAT A VOICE! And she Delivers such a charisma.


Men förövrigt mår jag väldigt bra, ska träffa Patrick idag. Han har kommit hem. Lyckos honom, han åker till Teneriffa om några dagar. Snälla Packa med mig! SKOJ som bara den. Vill också till värmen. Sola, bada, shoppa och massa annat skoj!
Och juste missade min tid hos akupunkturen, hade samma tid som tandläkaren. Krockade där. Javisst ja!


i'm out *

2 kommentarer:

- B r e e - sa...

OMG, vicki, it's creepy... jag laddade ner exakt de två låtarna för nån dag sen bara och har lyssnat på dem hela tiden sen dess! :| shiet.. "oldies-gon'-new again". Fett skööna låtar av henne asså! :O :)

. v i c t o r y . sa...

aa jag sääger till dej = )
mm, creepy faktiskt..