lördag 22 november 2008

Jag saknar Breee-shan (F)




Hm att man kan sakna en fjantig liten kompis som Bre är ju helt absurt! Gooosh!
Så trög som hon är när det kommer till allt förutom plugg. Orka vara Sabrina Khan från pakistan. Vadå har ni hört på denna "Du ser Lullig ut" HAHA. Internt.
That's is a promise till i die.
Joda det är la fan självklart att man saknar en person som henne. Har alltid kul med dig, älskar bara att mobba dig. Tyvärr Sabrina men du ligger bara längst upp i "mobboffer-lista". Det är inte så mycket att göra åt. Det är bara att bita ihop va?

Hur som helst snygging, (Obsevera den snygga bilden) du är i Polen nu och pluggar driten av dej. Du tjatar jämt om dina böcker hur mycket du vill begrava dig under dem. Jag förstår att du är stressad och jätte stressad men stå på dej lilla flicka du klarar av det här.
Med handen på hjärtat så måste jag säga att jag beundrar dig. I truly do. (TRO DIG INTE NU) Din målmedvetenhet är beundransvärd. jag önskar dig all lycka i världen. Trots att du inte blev godkänd på det senaste provet så vet jag att du kommer kämpa ännu mera.
Som jag har sakt till dig ett antal gånger nu gumman.
Din resa till Polen är din livsutmaning, din tävling mot dig själv. Eller med andra ord ditt levnadsöde. Du har själv valt att utföra det här "uppdraget" och du kommer få en massa motgångar emot dig, du kan inte förvänta dig att allt ska gå bra. Dina misstag och misslyckande ger dig ännu mera motivation. Det är inte kul att vinna hela tiden, du kommer inte ha något att kämpa för i alla dessa år annars och tro mig du kommer tröttna annars. Du får se allt som en tävling mot dig själv och det kommer gå alldeles utmärkt till slut.
Orkar ionte rabbla upp allt igen, men du fattar vad jag menar.. och läs Alkemisten om och om igen.. Ge mig din adress så skickar jag "A new earth" hem till dig i Polen också ; )

  • Determination- Din beslutsamhet, Du vill verkligen det här!
  • Dedication- Vem dedikerar du det här till? Dig själv förhoppningsvis. Eller självklart!
  • motvivation- Genom din Dedication och misslyckanden får du din motivation och kämpar allt du har
  • Glöm inte detta! Det hjälper jag lovar ; )

Jag saknar faktiskt dig gumman och jag längtar fullt ut til du kommer till Sverige då kan vi chilla hela dagarna hos dig men inte prata hur mycket du vill om läppen. Eller munda är redan slutdisskuterad ; )

ÄLSKAR DEEEJ MASSOR SABRINA GULRUKH KHAN






2 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

okeeeej elmo vi förstår att vi är fina.. du sa det misnt tre gånger = ) LOVE YOU TOO .. pussar

. v i c t o r y . sa...

okej från gullig till lullig ?! 8-)