torsdag 6 november 2008

Barack Obama *


JUSTICE RINGS!

BARACK OBAMA RINGS!

Jag är så himla stolt, så himla glad så himla ÖVERLYCKLIG med andra ord att Barack Obama vann valet. It couldn't get more better than this. We need a this TRANSFORMITION. God Bless America (L)

Freedom rings!
*
Vaknade precis och jag är så himla laddad för att göra i ordning en supergod frukost till mig och Mommo... Det blir ingen foul idag, det måste vi köpa idag för det glömde vi igår under storhandlingen. Det får nog bli en härlig kycklingsallad med nybakde bröd, och så slänger man på en klick smör eller lite fårost. yummi c( ;

Sötnosen har ledighet idag, han ska gå sola med sin kompis för det behöver dem.. de är två bleka vitingar haha = D Ser ni.? det lönar sog att vara kolsvart, orka sätta sig i solen i flera timmar för att få lite färg. Jag mena orka, slösa pengar för att gå sola sig... It's better to be born black.. Like me and my brotha from a anotha motha Barack Obama = )
Jaja under tiden som Mommo är och solar så kan jag väl passa på att ligga i soffan och bara vila ut, kolla på Oprah och käka goda Kalas puffar (L)
Och jag är så stolt över min lilla baby som har insett ett och annat... Att det faktiskt går att göra andra saker du vet, yeah nahsayin?!... hihi nu vet ni inte vad jag snackar om för det är min och mommo lilla hemlis c( ;
PUSSPUSS vi ses inte på stan för jag ska chilla hemma idag .. JAG ÄLSKAR ELMO OCH BREEE mina löööööööökpaajer.. mumsiga de är (L) Big love- to the fullest !


LAAATEER!


2 kommentarer:

- B r e e - sa...

älskar dig med din vitlöksmuffins! hahah. Yeaaah OB is Oh Gii ! ;) fan va gött mos att han vann, wud b wierd otherwise.

. v i c t o r y . sa...

jag säger bara en sak VICTORY !