lördag 8 november 2008

Redan Lördag.


ARRRRGGHH det är redan Lördag!!! Ska jobba idag och har verkligen ingen lust. Fiifaaaaan!
Idag ska jag allt få stå ut med de dära jäklaran som kommer fulla och begär att man gör ordning en 150-200g Göteborgare (Hamburgare) eller en Halv special (korv med mos). DUH orka göra ordning kebabbricka med Pommes den tar så lång tid att göra, man blir typ stressad även om det är as att gör i ordning. = / Men bäst älskar jag mest när någon vill ha mosbricka. den går snabbt och enkelt.. Bara 3 klickar mos *klickklickklick*, Smaklig måltid och Hejdå!

HAHA nu känns det skönt at man hittat sin personliga svart-taxi. Joe kallar han sig. Jaja visst att du "heter" så. Men han körde mig hem förra lördagen och sa att han alltid kunde göra det. Jag tror att dte blir bra att han kör mig hem idag med igen, hoppas jag httar honom bara. Förra veckan stod han näst intill Burger King och leta kunder. Jag tror nog inte att han är så farlig, för att pratade väldigt mycket om Gud, which I loved : ) och att han tror att han känner min pappa.
Ska fråga Pappa nu om han känner någon JOE, annars åker jag inte med honom mera c( ;

Just nu ska jag bara göra ordning en rejäl måltid och gå sova i sex timmar sedan vid 22:00 måste jag faktiskt röra mig till jobbet... Får inet komma sent idag. Palla att Carlo drar av en timmas lön vilket är typ 150kr = O

PUSSPUSS hörs senare !

1 kommentar:

. v i c t o r y . sa...

A, jaghar sparat hans nummer ; )
Det har du rätt i, ska påminna honom två månader innan typ...

HAHA jo vissa en del ketchup,senap.. Kryddor och en del väkjer att bara äta moset utan ngt... = D