söndag 16 november 2008

Akupunktur




AKUPUNKTUR! Där har vi det. Varför har jag aldrig haft den tanken att testa på det innan?
Jag och min chef på jobbet satt och pratade om min migrän eftrsom att han verkligen märkte på mig att jag jobbade segt igår.. ni skulle sett mina ögon. De vart ju RÖDSPRÄNGDA! han tipsade mig om att testa Akupunktur. De har funkat för de flesta... Så det finns en möjlighet att min migrän försvinner helt och hållet. Let's hope! = )

Så imorgon bitti ska jag betsälla en tid hos vårdcentralen och begära remiss så att de kan skicka mig till någon som kna utföra det här exprimentet på mig. Wish me luck!

Pussar ska dra till Shell nu för att köpa gott n tthen run home 2 my baby... oh jaa.. måset tagga ner några kilon oxåå.. FEM TUNGA KILON PRATAR VI OM..


  • LATER

2 kommentarer:

. v i c t o r y . sa...

Jag har tid idag på vårdcentralen.. de ska skicka mig dit.. har ej gjort det ännu ; )

. v i c t o r y . sa...

HAHAH ellerhur det ser skit läskigt ut = /.. but i gotta do what a gotta do ..