onsdag 5 november 2008

FOUL (L)



Ååå vilken häärlig dag.. la la la laaa (8)



Det var inte igår, utan tre fyra dagar sedan. Har inte kunnat blogga de senaste dagarna nu när jag bott hos min älskling, men äntligen har vi skaffat internet. Då kan jag skriva lie oftare iaf.
Och detta gör jag för Elmaco och bree's skull, mina lökpajer (L)

Men jag har inte alls gjort så mycket än att bara hänga med älsklingen...
Vi var och storhandlade idag. hehe det kändes så himla kul.. vi båda bara, åh bebiz det här behöver vi hemma och det här, det där HAHA så mycket mat vi har hemma nu asså = ) tro mig skulle inte förvåna mig om vi inte hade någon mat nästa vecka. = )
Hur som helst, min baby är så glad jag är så glad.. Han har tagit bort sin rels.. och hans tänder är så himla fina : ) Men stackarn har ont i munnen, han har nämligen plastskydd i munnen.. Men han överlever...

Chattar med min älskade bree nu, saknar henne....

jaja ska faktiskt gå mysa med min älskling... FYYY vad kul det är att bo med honom vi lagar mat varje daag.. och jag är bäst på att göra FOUL en arabisk maträtt:P som är perfekt till frukost som kvällsmat :D .. Recpept kommer jag skriva upp senare :P öppna burken lägg i och klart :D TYP















1 kommentar:

- B r e e - sa...

HAHA så fuul, färdiglagad o sånt, helt fuskigt shit. N'wayz, jag vill smaka!