fredag 1 maj 2009

YESTERDAY

här vart man superglada = ) Victory, Almz and Si-ling. (förfest)

Ali Coney vs Victory. Winner? Victory of course. because her name is so VICTORIOUS ; D

fina flickor (L)


vad ska man säga om gårdagen? att den gick som en dans på rosor? njaa, inte riktigt. men väldigt skojig dag uppfylldes. Man kan säga att vädret gjorde sin grej. och den gjorde det bra! Soolen stekte våra kroppar, så vi bestämde oss att dra och grilla. okej inte grilla utan vi käkade färdigt kött med baugetter och massa chips och godis. det blev inte mycket för min del och absolut inte alkoholen som det bjööds på.
Jo så vi satt på i ängen och chillade ungefär 10 heta flickor med skööön musik och ett homosexuellt par några 30meter bort från oss som låg och råå hånglade på en kulle brevid. sjuuk nog är hamdeee nog som vill springa dit och ta kort utan kamera hahaha. och vi tog typ 100 under de här långa men samtidigt korta timmarna. (lägger upp fler när jag fått de)
sedan rökte vi good vattenpipa som sötnosen Valda fixa. jag tror nog aldrig jag vart med Valda utan att hon hookat oss alla med sin vattenpipa. hon är riktig vattenpiper ; D
klockan närmade sig 10 och vi skulle träffa Coney som hade bjudit oss på hemmafest via en annan tjej. sjuuuuuuuuuukt kul vare med afrikansk musik. Coney ville köra en battle som vanligt. meen hallå hur många gånger sk ajag säga till honom. jag tar dej på plats? jag tror han förstod det igår. nej afrikansk musik knäcker jag honom på c( ;

så hur blev det med utgången som han hade lovat att fixa? thumbs dooown. människan är så boorta att han glömmer bort oss andra och sticker in med någon annan och glömmer bort oss. ajajaj sääger jag bara s stack vi hem. eller jag mötte mommo i stan för lite käk och chill. så nu sitter man här på msn och tjatar med Coney, och han bööölar om att han är ledsen. killen har svårt att förstå att han gjorde det han gjorde. och har kraftiga skuldkänslor? så jag förlät honom efter en timmes böölande hahaha. men ville bara att han skulle förstå att det va fult beteende.

neeeej måste bara påpeka att min valboorg var gryyyyym. fick umgås med mina tjejer och det gillas!

Inga kommentarer: