fredag 15 maj 2009

shop til we drop

på izzy satt den snyggare. + hudfärgen. mjaaaooo

izzy, my everything


en dag som denna har man upplevt med izzy-bizzy. min favorit. och ni kan gissa att det blev en del shoppnig. riktiga kap blev det ja! Nu är izzy överlycklig som kunde vilkenfärg på sin mocka jacka hon skulle välja. riktigt snygga vart alla fyra. De var i mc modell- så hon ringer klart en vän hon kan lita på som är ärlig om allt. jag då ; ) Den fanns i blå, cerisrosa, grön och ornage. kan ni gissa vilken det blev? Jo, det blev den i orange. men fyyyy! vad svårt det var att välja. Mocka-jackan låg på 1000kr, tur att hon inte köpte den på det dära andra stället(kommer ej ihåg vad det hette) där priset låg på 2000kr. men där izzy är så duktig på kolla runt i stan och hittade ju den för en 1000 lapp billiagre. naajs-prrraajjz. absolut ett bra kap!
alla va riktigt snygga! efter att trippat runt lite i arkaden och kompassen begav vi oss av till vårt favoställe. MYRONA jaaa!
vad mycket det fanns där idag alltså. det var galet mycket så att jag nästan va tvungen att blunda och dra ut från butiken. riktigt fina saker. jag köpte iaf en riktigt snygg jeans-jacka 235kr. jag är så glad har sålänge letat efter en jag vill, som INGEN annan har. yeeeeas, so now i can dress to impress ; p. och så hittade jag självklart en kavaj. fast en lng den här gången i ceris-blå-grön typ. riktigt snygg endast 100kr, längtar till jag kan använda den i sommar ; D izzy köpte två par otroligt snygga jackor. imma call you when i need them hehehe.
men fasiken att jag inte har en kamera. då hade jag flashat lite med bilder här då. men ska köpa en i nästa månad då jag ska fara till Uganda ; p
jo, jag älskar att shoppa med min african beauty woman ; D

ohoooj.. nu sk ajag chilla med bebizen för att han har saknat mig hela dagen.. c ya later aligator.

2 kommentarer:

darlene sa...

oh gosh i wanna shop til I drop toooo hahaha

. v i c t o r y . sa...

hahaha you better save money for cabo.. n so do i... HAHA! men myrona är alltid bra priser ; p u better checkitout ; D bessos.