lördag 30 maj 2009

saturday




1. vaknade upp av dessa kurder som spelar suuuperhög musik på gräsmattan. alla kurder skakar axlar. juste det är ju karnival idag.

2. Beibizen lämnade mig efter att han fick ett samtal av sina grabbar. "Jalla kom det är fett fint väder + massa god mat". Jag blir läskad, ringer ej izzy för att hon jobbar, bestämmer mig därför att amal som inte svarar. det slutar med att jag ringer CINDY. hon som aldrig bangar. speciellt inte när det gäller karnivalen. Dolly är på g också!

3. Inom en timme är hon på plats och vi käkar vår favorit. baugette med gott kött med någon stark sås.

4. Katrinelund har Bal idag, vi sticker hem till Valda där vi får se alla tjejer göra sig ordning. snygga naglar, snygga frisyrer och snygga klänningar och klack väntar ; )


5. Cindy sticker till jobbet och jag sticker hem för att sova inför mitt nattpass.



6. jag har vaknat och ska nu bege mig av till jobbet!

ciao

Inga kommentarer: