lördag 2 maj 2009

grattis cindy ; D



tjena tjaba hallååååå!

ännu en het dag. kom precis hem från en promenad som jag kör varje dag när jag kommer hem ifrån mommo. från angered Centrum till lövgärdet. hm den börja kännas ganska kort nu. uttjatad. kanske ska gå från hammarkullen till lövgärdet istället. lite längre iaf. närsta vecka ska jag börja träna på gymmet igen. det ska bli såå skönt ; D
idag händer nog inte så myckeyt, ska träffa zaituni dock. för en liten runda i stan. det blir nog en kort för att stan stänger snart. men hur som helst. ska jobbaidag också. kommer nog bli en massa stöök idag på gatuköket då det är mycket folk i stan och löne-helg osv.

idag fyller min kära Cindy år. GRATTIS på födelsedagen. honh firades igår men kunde tyvärr inte närvara efterosm aaa, en sak. och det verkade vaar en niice födelsedag utan mig iaf ; ) YOU GO GIRLS! hinnner tjata så mycket nu. måste möta zai. orka missa nästa buss igen c( ;


later

Inga kommentarer: